Melissa Etheridge Berns Stockholm

Vilken magiskt bra konsert!
Jag hade köpt Meet & Greet biljetter , det var värt alla pengar hon var så trevlig!
Bilder från mötet kommer om ca en vecka, men här lite konsert bilder och andra godbitar !!!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Nu till en häftig upplevelse som hände där på konserten!
 
För 20 år sedan skulle jag åka till London för att se Hole, jag ljög lite för mamma då hon frågade om allt var ordnat iför resan,sanningen var att jag skulle tillbringa 3nätter där,men hade bara råd med en natt på hotell...jag tänkte det löser sig jag får väll bara vaken 1 dygn innan hemresan. På Hole konserten träffade jag en rar tjej från Finland, som bodde i London, hon så att jag kunde få sova sista 2 nätterna hos henne,sagt och gjort,vi höll kontakten genom brev i några år men tappade sen kontakten, igår på Melissa konserten frågar en tjej mig ,var du i London på Hole 99 ,
ja svarade jag. Det var hos mig du fick sova säger hon ,20 år senare möts vi igen wow livet är häftigt. Musik förenar ....
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0