SIXX:A.M. 22 Juni Stockholm

 
Dagen började med att vi träffade James 
 
Senare inne i parken träffade vi D.J
 
& Trummisen Dustin 
 
& jag lyckades träffa the one and only mr. Sixx
 
 
Kvällens setlist såg ut så här !
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Helt underbar spelning kanon väder och massor av trevligt folk !
Fler bilder kommer då jag kollat igenom alla ...
 
Sen var det då EFTERFESTEN på HARD ROCK CAFÉ
 
Vi dörren fick vi inbjudna speciella armband och eftersom jag Vunit Gitarren signerad
av Sixx Am fick jag även denna för Meet & Greet, dom körde 2 låtar aukustiskt för oss ,
en liten frågestund innan meet and greet sen åkte dom och festen fortsatte...
 
 
 
 
Helt fantastisk dag och kväll Stort tack till alla som gjort detta möjligt !
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0