Härlig dag i stugan

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Lennart

Vad härligt glad du är på bilden när du ror båten. Själv tycker jag inte alls att vara ute på vattnet. Varken i en sån där liten båt eller på en stor färja. Jag tror alltid att båten eller skeppet ska gå sönder och sen dör jag i det kalla svarta vattnet. Det hatar jag! Det finns en orsak... Jag och mamma har pratat om det mycket genom åren men det har inte hjälpt så mycket. Det är därför jag alltid kör över Öresundsbron och Stora Bältbron när jag åker till Tyskland. Visst, jag åkte på färjorna till Danmark innan Öresundsbron var byggd, men jösses vad skraj jag var! Du anar inte. Svettig på ryggen och hela kroppen skakade. Höll väldigt hårt i ratten för att kunna koncentrera mig när jag körde av färjan. När vi träffas håller vi oss på land tycker jag. Fast jag har inga problem med att flyga. Vi får prata mer om det när vi träffas.

Svar: det gör vi vännen kram
Mötley Annika

2016-06-11 @ 19:12:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0