The final nights

Vi var på plats i Stapels centre för MÖTLEY CRÜE´s 3 sista spelningar.
Den första av dom 3 var den 28 December, en inte så bra konsert , Vince röst var trött och lite tekniska problem sabbade det mesta men vi var där....
Den 30 var en bra spelning, men man kände att slutet är nära, vi gick tbx till vårat hotell bara ca 6 minuters gångväg från arenan, men lite tunga hjärtan och steg!

sista spelningen någonsin med MÖTLEY CRÜE
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Lite svårt att sätta ord på alla känslor som jag gick igenom denna sista kväll med mina största idoler.
 
När Vince Neil började gråta i början av spelningen var det kört jag grät mig igenom spelningen , ville aldrig att den skulle ta slut...
 
Lite besviken att det inte var några ändringar i setlisten, Tommy´s trummset fastnade alla ballonger kom ej ner från taket, vi missade 12 slaget med nästan en kvart, innan Vince önskade oss HAPPY NEW YEAR, men trots allt , jag är så glad att jag kunde ta med mig Ulrica dit så vi fick vara med på plats och säga tack och adjö.
 
 
Jag kommer såklart följa dom alla i deras andra projekt men nått nytt Crue,
kommer aldrig finnas för mig. mitt samlande fortsätter ,
min passion ,min kärlek och allt som gäller Crue finns i mig för alltid.
 
Men för dessa 35 år TACK !
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0