Mina systrar !

Idag var ett jättefint reportage om mina systrar i Vk , mest om Challis då men även om Lisas super ide...
 
Ni som inte har VF eller inte bor här gå in på www.lizaloop.blogg.se för att läsa hela reportaget!
 
Jag han träffa Sabina lite idag oxå :) 
 
 
Jag har jobbat & målat...Fick även främmande i 2 omgångar ikväll jättetrevligt!
Allt det röda på huset är nu KLART !
Målade lite dörrar ikväll...nu fattas bara det vita och bruna runt om kåken ...
 
Våran säng är nu klar ska bara fylla den med alla MÖTLEY CRÜE kläder , när jag får tid över !
 
Dagens bästa post en gammal vinyl skiva söker denna på CD om nån har den skriv en kommentar här !
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0