Jag var nog snäll när jag var liten...

Eller nått sånt ...för idag har jag då verkligen fått en massa saker !
 
Det finaste var en glaskula som jag fick av en anhörig som minne av en tant som gått bort, 
känns jobbit då folk dör men det är ju en del av detta jobb ( hemtjänsten) !
men såklart får man sina favoriter bland dom boende och det här var första gången jag förlorat en av dem.
 
jag fick en korsordsbok av en tant idag , toppen blir bra till nästa tågresa.
 
Efter jobbet skjutsade farsan hem mej och vi monterade in en ny köksfläkt...
wiiihoooo nu har jag ÄNTLIGEN lyse ovanför spisen igen !
jag e jättenöjd.
 
När jag åkte ner till Göteborg tjuvlånade jag en av mammas jackor, den fick jag av henne idag !
 
Blir en tidig kväll , imorrn ska jag in till byn och hjälpa några vänner med diverse saker ,
sen väntar kvällsjobb!
 
 
God natt 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0