Fredag nu igen ....

Känner mej lite så här hopskrövlad & tom...
blev en tuff dag idag , men jag köpte tulpaner till en tant och choklad till en vän som verkligen gjort nått stort, så det blev en glad avslutning på dagen.
 
 
 
Jag hade fått ett jättefint alla hjärtans dag kort av min älskling i brevlådan idag då jag kom hem :) 
känns underbart att ha någon att dela allt med , tack min underbara Ulrica , JAG ÄLSKAR DEJ !
 
Önskar er alla en fin alla hjärtans dag , speciellt alla ni som inte har någon att dela dagen med!
 
Och gillar man inte alls denna dag kan man ju se de såhär !
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ulrica

Jag älskar dig!
Jag önskar att jag kunde vara hos dig ikväll när du kom hem o hålla om dig när du haft det jobbigt.
Det har varit mycket runt dig de sista dagarna o det är jobbigt att vara så långt borta i de stunderna.
Avståndet mellan oss är inte roligt o det är frustrerande att inte kunna vara tillsammans när vi behöver det som mest.
Du är mitt allt o jag vill vara där för dig som du har varit för mig!
Jag längtar tills du är hos mig igen!
<3 <3

2014-02-14 @ 22:44:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0