Pust !!!

Jag var sååå trött efter min fösta arbetsdag efter semestern, har nu varit ledig i 2 dagar.
Mina planer var att bara sova, så blev det inte ...har städat hela huset, bytt alla gardiner, varit ute på långpromenader. Fixat ute i trädgården + klippt gräs....ska bli skönt att jobba imorrn ....
 
 
 
 
 
 
 
Imorrse då jag vaknade stog denna lilla stuga utanför min altan...det är grannens , men jag blev mest snopen att jag inte hört när dom kom med den....jag sover HÅRT !
 
 
Puma var med ute och fixade i trädgården...
Lunch med sallad från Ulricas odlingar !
 
 
 
 
 
 
 
 
Nu dax att fixa lite middag...
 
76 dagar kvar tills MÖTLEY CRÜE i NEW YORK 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0