De blev inte som vi tänkt oss !

Efter att ha mött upp Tommy & käkat middag med Zikkan begav vi oss mot hovet för Metal All Stars...
 
Står där inne och kollar på spektaktet i väntan på Vince Neil (U.D.O var bra som alltid ) !
 
 
Då får Ulrica ett sms av tjejerna e inte Vince där ???
 
Vi börjar då fråga runt och NEJ han är inte här, vi lämnar arenan besvikna som fan, i efterhand säger dom att dom annonserat satt upp postrar osv att Vince , Cronos , Phil (de visste vi att han inte var där men iallafall) 
ja det satt postrar vid dörrarna men det stog inte att OBS dom här kommer inte det var bara plockat bort namn, ja men för i helvete inte lusläser man väll en poster på väg in på arenan, JÄVLA DÅLIG STIL av dom som ordnat detta, jag tycker vi alla ska få pengarna tillbaka INGET blev ju som dom hade lovat.
 
 
Jag blev dunder förkyld men vi tog en dag på stan jag och Ulrica 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Hittade lite nya saker till Crue samlingen 
 
 
 
På väg hem från stockholm käkade vi på centralen innan vi fick ännu en gång säga hej då, Ulrica skulle med ett tåg 15.15 jag skulle flyga hem 14.20, febrig och hängig ville jag bara hem...
Kommer ut till bromma trycker ut biljetter där det står boarding 16.05 men va fan....
går till informationen, men vi har ändrade flygtider det här var ju såååå länge sen du bokade har du inte fått nått meddelande ang detta NÄÄÄÄÄÄ ...
men till slut kom jag iväg och i Umeå var farsan snäll och hämtade denna sjukling..
 
jag mår kasst feber och ont i skallen ska nu bara vila så jag kan jobba senare i veckan !
 
Hur som helt var det trevlig som alltid att träffa kusin Ullis med familj, Tommy & Zikkan..
sen att jag och flera vänner blev sjuka så vi inte kunde ses ja de kommer fler tillfällen..
Jag och Ulrica fick några dagar ihop och det värdesätter vi högre än allt som inte gick som det skulle !
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0