Mycket att se fram emot nu....

Idag fyller min älskade Ulrica år !
GRATTIS 
 
Ulrica kommer hit den 12 September & stannar över helgen,
sen åker jag ner till henne den 26 September, den 27 ska vi på Sticky Fingers & se
SHOTGUN är en hyllning till 25-årsjubiléet av Shotgun Messiah‘s debutskiva. Orginalmedlemmarna Zinny Zan och Stixx har nu tillsammans med Chris Laney och Rob Marcello (Danger Danger) bestämt sig för att ge Shotgun Messiah-fansen vad de så länge efterfrågat: att få höra Shotgun Messiah-låtarna live på svensk mark. 
+ LONDON BASED HELLFIRECLUB London sjöng i Brides of destruction med NIKKI SIXX ..
 
Sen stannar jag hos Ulrica några dagar innan det är dax för mej och min käre vän Tommy att åka till
USA - LAS VEGAS , jag ska se 2 spelningar med dom där....
 
Stannar sen några dagar hos Ulrica....
Sen är det dax för mej att fylla 40 år i slutet av Oktober ...
Då kommer Ulrica hit & vi ska ha fest för nära och kära....
 
I november åker jag ner till Ulrica igen då ska vi åter på konsert denna gång ska vi se NICKELBACK,
såg dom ifjol i Tyskland- Hamburg, var en jättebra spelning .
 
Det känns som att det kommer bli en kanon höst ...
 
Idag hade jag fint besök av Lisa & Sabina.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0