Ledig måndag igen !

Har tillbringat dagen med att städa , eftermiddagen och kvällen med Lisa & Sabina !
 
 
 
 
 
 
 
 
Idag kom ett efterlängtat packet från USA jag fick Vince Neil´s tequila (finns 3 olika flaskor) av hans första tequila dom e nästan omöjliga att få tag i nu mer men nu har jag en av 3 och detta var en gåva från en god vän !
THANX MIKE YOU ROCK LOVE YOU 
 
 
 
Fick även hem 2 crue halsdukar som jag köpt !
 
Imorrn blir det Vindeln hela dagen , möte med arbetsförmedlingen,
2 års kalas och jag ska hjälpa en god vän + hälsa på en annan god vän!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Lennart

Jag var och hämtade ett paket i dag som kom från Hällnäs. Tack så mycket!

Svar: :) kram
Mötley Annika

2013-09-24 @ 19:34:08
URL: http://autobahnfahrer.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0