Eftermiddag & kvällen 3 oktober

Jag & Tommy åkte ut till LVH hotel där Vince restaurang ligger ...
 
Vi möttes av Elvis !
 
 
 
 
 
Guld & platinum skivor Vince mc , kort git
arrer m m fanns där
 
 
 
 
 
 
 
Inne på hans resturang träffade jag Vince flickvän RAIN 
 
 
 
Vince kom dit sen och hade ett tv filmat möte med nån gubbe och Mark Weiss
 
 
 
 
 
 
Sen hade jag stämmt träff med Vince föräldrar kort på mej och dom kommer senare dom är i Tommys kamera nu ...
Vince mor till höger
 
vince mor och far längst till höger
Så fick jag träffa Vince för andra gången på vegas resan har inga bilder på första mötet 
 
 
Vi åkte vidare för kvällens konsert med MEAT LOAF där var fotoförbud under konserten ...
Där inne på planet Hollywood mötte jag The Browns från serien en man och hans fruar( sister wives)
han hade 2 av 4 med sej !
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Elvis kläder
 
 
 
 
Köpte en signerad poster + en cd på Meat Loaf konserten
 
Men det bästa var alla autografer Vince hans föräldrar + flickvän 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0