Början på slutet !

Nu har MÖTLEY CRÜE sagt att det är slut,
men innan allt är över, ska dom släppa en till platta,
göra en till turne + att filmen The Dirt ska släppas.
Så jag gissar att vi Crue fans har några år kvar med Crue !

Toppen att gå ut medans dom fortfarande är på topp,

men såklart en sorg...

   


Min passion för MÖTLEY CRÜE har jag haft i 30 år, ingen musik kan slå känslan
jag får i kroppen då jag hör Crue, väntan på att se om man vinner en auktion
på ebay med nån crue pryl, väntan på att paketet ska komma hem, men framför allt,
känslan av att se och höra dom live....

Mitt samlande min största hobby , kommer såklart aldrig att sluta, en passion
få förstår men det har varit en del av mitt liv så länge & det är fortfarande
roligt...

hur många timmar jag tillbringat med att se Crue videos, leta bilder på nätet,
chatta med andra cruefans...är nog nära på omöjligt att räkna ut !

Att sen få träffa dom alla utom Mick i verkligheten
var verkligen en av dom största dagarna i mitt liv !
jag var helt skakis och överlycklig.

  
  

Vad MÖTLEY CRÜE betyder för mej kan jag omöjligt uttrycka i ord...
för att förklara lite, jag hade förmodligen inte varit i mitt drömland USA,
än om det inte vore för att jag lärde känna Mick Mars dotter online, jag hade inte
haft Tommy min bästa killkompis i mitt liv, inte haft Tomas, Tabba och en massa
andra härliga vänner & framför allt jag hade aldrig träffat
min underbara flickvän Ulrica om det inte varit för våran passion för CRÜE.

Jag & Micks dotter Stormy 
Jag & Tommy i bergen Norge för att se Crue
Utanför Whiskey A Go Go
jag Tomas & Ulrica på sweden rock för att se Crue
jag & Tabba i London
 
Jag & Ulrica efter Crues spelning i London England 2011
 
 

så visst är det en enorm sorg att det nu e början på slutet, men än finns chans
att uppleva några fantastiska Crue ögonblick...

en sorgsen men av hela mitt hjärta tacksam Mötley Annika som har fått allt detta
underbara i livet tackvare min passion och min kärlek till MÖTLEY CRÜE

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Micke

Jo..fan...men som du skriver...lika bra att lägga ner när man är på topp.
Men jag tror nog det blir lite mer efter allt detta ändå..fast mer sporadiskt då.
Dom kommer alltid att finnas nånstans i mitt hjärta detta band...utan dem och några andra band hade mitt tonårsliv varit jävligt trist....tack så mycket crue för allt.

Ha så gött Annika

2013-03-08 @ 20:10:13
URL: http://guldkryckan.blogspot.com
Postat av: Lennart

Bilden nr 3 uppifrån och sen 4, är det du med hår? Du ser ju väldigt skön ut så där måste jag säga. Själv tycker jag inte om mitt hår alls utan rakar det oftast så kort jag kan. Samtidigt som jag gillar tjejer med en stor och härlig frisyr på skallen, gärna lockigt, så tycker jag att en naken skalle är väldigt skön. Men samtidigt tycker jag att en tjej som har en något stubbig hårväxt. några millimer bara eller så är härligt skön. Det tänder mig. När jag är klippt väldigt kort så vill många gärna gnida sina fingrar över min skalle. Det tycker jag om! Tror att jag hade din mailadress i min förra dator men har nog tappat den, vilket är synd. Sommaren, känner att jag måste åka till er där uppe då. Att träffa Lucas och alla andra där känns viktigt. Har varit till norrland alldeles för lite.

Svar: min mailadress är [email protected]
Mötley Annika

2013-03-08 @ 21:47:22
URL: http://autobahnfahrer.blogg.se
Postat av: Ulrica

Jag är förevig tacksam gentemot Crue-det bästa bandet i världen!- för att jag genom dom träffat dig o att vi delar detta betyder så enormt mycket! Att vi kan se dom live tillsammans är en upplevelse ingen annan egentligen kan förstå, men det gör inget...vi förstår! JAG ÄLSKAR DIG AV HELA MITT HJÄRTA OCH KOMMER ALLTID ATT STÖTTA DIG I DITT SAMLANDE! Jag blir alltid så glad då du berättar att du hittat eller fått tag i någon Crue raritet o känner din känsla över det!
Det är så underbart att få dela din glädje o jag har under denna tid med dig fått möjlighet att lära känna många härliga människor!
Tack för att du finns mitt allt!
<3

Svar: TACK HJÄRTAT <3 JAG ÄLSKAR DEJ
Mötley Annika

2013-03-09 @ 01:45:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0