LEDIG !!!!

Det kändes skönt att få sova ut imorrse, jättekul att jag får jobba så mycket men nu var det behövligt med en ledig dag ...
Jag hade fint sällskap idag ...
Igår blev det Pizza till lunch och jag han träffa Bosse & Leonard en stund !
 
men ipaden var mycket mer spännande än moster!!!!!
Pelle min skoter är nu redå för en tur , hoppas vädret e bättre imorrn om jag e ledig då blir det åka av!
Det blev ändrade planer här i februari det var tänkt att Ulrica och barnen skulle komma hit och uppleva riktig vinter, men pga svindyra biljetter så åker jag ner till Göteborg istället , jag och Ulrica ska gå och titta på CRASHDIET det ser jag framemot ska bli kul att träffa min vän Morten , en av dom största Crashfansen och samlare i världen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0