GOTT NYTT ÅR

Snart är 2013 över, vilket år det varit...

Om vi börjar med det bra, jag & Ulrica + barnen har kunnat ses ofta!

13 konserter har jag sett under året som gott, bäst var såklart
Crüe & sen Ghost, men nöjd med alla....

Jag har varit på en helt magisk rest till Las Vegasmed min kära vän Tommy, fick träffa
Mick Mars, Vince Neil& Nikki Sixx och fick krama om dom alla.
Fick äntligen träffa och krama om Vince föräldrar har messat i flera år med hans mor.

jag har haft en jobb hela året mer och mindre jobb, eftersom jag är timvikarie,
men jag har fått jobba & vilka arbetskamrater jag har underbart !

Jag har blivit moster igen, denna gång var det Lisa & Peters tur att bli föräldrar till
lilla Sabina.

Jag har fått bli kontaktperson åt en jättefin underbar vän Freddy, va roligt vi haft under detta år.

Mycke annat bra har såklart hänt under året men det var de bra i stora drag...

Det värsta har varit att min syster Challis har kämpat med bröstcancer, en jobbig tid för alla,
men hon är en fighter utan dess like & mår nu bra...

Så det bästa med 2013 måste jag ändå säga är att syrran mår bra nu.

Hoppas på ett spännande 2014 med mycke jobb, konserter & tid med Ulrica & barnen.

ÖNSKAR ER ALLA ETT GOTT NYTT ÅR

 

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0