Höst promenad....

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Hej du!

Vilken underbar blogg! Min bror Nicklas var ner och såg Mötley på Swe Rock och han träffade din kompis och hon bad han kolla in denna blogg men nu är inte min bror en sån som kollar bloggar så jag gjorde det istället och nu undrar jag om du kanske kunde tipsa om vart du hittar alla Mötley prylar? Jag köpte en massa koppar, tändare, svettband osv till han förra julen men nu skulle jag behöva lite tips på nya sidor så jag kan köpa
mer Mötley klappar åt han! :)

Jag var själv och såg Mötley och Slash för 4 månader sen i Berlin och det var min första konsert någonsin och det var så grymt!!

Skulle vara grymt om du vill dela med dig lite om vart du hittar allt!

MVH

Rebecca

Svar: Hej Rebecca ! ja du vart hittar jag allt kolla motley.com och ebay , tradera m m jag söker överallt ! Tack för att du tycker min blogg är underbar ! / Mötley Annika
Mötley Annika

2012-10-15 @ 17:06:49
URL: http://www.rebeccamyllymaki.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0