Ibland så......

Man kan bli rätt less när saker inte går ens väg, restskatt & ont i ryggen som fan.....
Men jag är glad att jag får jobba och snart är det påsk så jag får åka ner till min älskling,
nedräkning till Sweden Rock & MÖTLEY CRÜE oxå såklart
...önskar man hade fått uppleva Kiss & Crüe men dom turnerar bara i Usa
...blir inget Europa med den turnen!

Jag har vårbadat Ipzzie, nu ligger hon och finputsar sej och lär göra ett tag framöver!

Oväntat besök ??? eller den här låg då i diket hos mej då jag kom hem !


Inatt satt jag uppe och såg Kiss och Crues  konferense...




Mer info om turnen finns på Motley.com
Nu nytt utseende på den siten oxå hoppas den sköts bättre i framtiden
för den har varit helt kass den sidan!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0