Sweden Rock del 1

Nu har jag kommit hem från Sweden Rock äventyret med min flickvän !
Vi har haft det underbart, träffat massa vänner, lyssnat på massor av bra musik, shoppat & käkat och druckit gott !
Här en bild kavalkad...

Imperial State electric....

Dee Snider

bästa Tabba





jag tomas & ulrica

edit & tomas

NIGHT RANGER





Sebastian Bach

jag & sven min underbara vän....

Sebastian Bach

Inne på V.I.P området



jag & kristoffer

jag & Mattias Kling

min bäste vän Tommy



Underbar festival och som sagt massa roliga möten med vänner bäst av allt förutom Mötley , tyckte jag NIGHT RANGER var ....Bad Company var oxå grymma , Motörhead leverarar alltid , missade King Diamond det var trist men vi stog vid staketet i 8 timmar för att få stå front row på Crue...
På hemresan fanstnade vi i Emmaboda i 4 timmar .....men tillslut kom vi hem till Göteborg & idag kom jag hem till Norrland !




TACK SWEDEN ROCK FESTIVAL allt utom dom vilsna buss chaffisarna var underbart, tack alla vänner och såklart tack Älskling vilka underbara dagar !

Kommentarer
Postat av: Mia

...och naturligtvis GRATTIS till er båda! :-)

2012-06-12 @ 18:50:06
URL: http://matmia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0