Bättre & bättre dag för dag....

Igår hade jag feber igen men idag känns det lite bättre
både i handen och med förkylningen,
hoppas snart kunna säga att jag e frisk igen !
 
Idag har jag varit inne i Vindeln , lunchat hos mor & träffat vänner !
 
 
Nu blir det vila i ett dygn till sen hoppas jag vara ok ! ska käka medicin i 7 dagar till !
 
Lite uppdateringar av min CRUE samling, jag har beställt en cd från japan som Vince Neil sjunger en låt på...
 
& en gammal tidning med Vince bilder från 1985 ser framemot att få hem dom ...
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Torbjörn

Krya på dig

2012-06-25 @ 17:49:37
Postat av: Mia

Ja, nu får du krya på dig!

2012-06-25 @ 21:30:33
URL: http://www.matmia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0