Hemma igen !

 
här har vi bott medans vi varit ute och jobbat ...
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Gempa

Vad jobbade ni med i skogen! Såg spännande ut!

2012-07-26 @ 23:43:29
Postat av: Gempa

Vad jobbade ni med i skogen! Såg spännande ut!

2012-07-26 @ 23:43:43
Postat av: Mia

Härliga bilder, även på regnet! :-)
Plockade ni hjortronen????

2012-07-27 @ 08:08:46
URL: http://www.matmia.blogg.se
Postat av: Lennart

Är det en sommarvikarie som sitter där vid spakarna i traktorn, lastmaskinen eller vad det nu är för maskin? Den första bilden med regnbågen och en spegling av den får mig att tänka på då jag åkte norrut på väg hem från Wernigerode i Harzbergen. Innan eller efter Hannover, minns inte riktigt, så körde jag rakt in i ett regnoväder. Det var som att köra rakt in i en vägg av vatten, det bara forsade ner framför mig i tre eller fyra km och så var det alldeles grått och mörkt, plötsligt så körde jag rakt ut i härlig sommarsol och grönska. Då såg jag en lång och bred regnbåge långt framför mig i horisonten. Skulle gärna ha tagit en bild på den men jag var alldeles ute på Autobahn och det gick inte att stanna där.

2012-07-27 @ 16:46:31
URL: http://autobahnfahrer.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0