Måndag 3 Dec

 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Lennart

Så sött där på första bilden, missen har blivit kompis med lilla grisen. Ibland önskar jag att bli återfödd som katt, de verkar ha ett så enkelt liv. Att kunna slippa det där med att jobba, tjäna pengar, betala alla räkningar osv. Tänk så enklare jag skulle ha haft det som katt, rulla ihop mig ibland på någon mjuk plats, ligga och kurra i någons knä, jaga råttor eller en fågel ibland och bara existera. Men men, det går inte att få allt som man vill. Det kom snö till min stad i dag i alla fall. Det gillar jag. En vinter ska vara vit och ha minusgrader.

2012-12-03 @ 20:42:24
URL: http://autobahnfahrer.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0