Ingen vidare dag....

Har försökt bota min huvudvärk med promenader, piller, mat & sömn men inget funkar!!!!
Det har varit lite Crüe saker här nu ett tag och kommer vara ett tag framöver, sparar alla pengar jag kan för att åka ner till SWEDEN ROCK & se MÖTLEY CRÜE och massa andra band såklart...
Ska även försöka ta mej ner till min älskling nu innom snar framtid ....
Att jag kunde bli såååå KÄR att nått går före Crue, ovanligt men underbart!!!
Så inga pengar för Crüe saker just nu men på Sweden rock får jag lite saker av en vän som jag beställt och betalt sen länge ...

Kommentarer
Postat av: Mia

Kärleken övervinner allt....

2012-04-26 @ 20:44:29
URL: http://matmia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0