98 dagar kvar till Mötley Crüe i London

Vissa dagar vill man bara inte kliva upp ur sängen.....ösregnat har det gjort hela dagen & gör än, men lite kaffe sen var jag uppe och iväg för att jobba lite....




Jag e hundvakt även idag & Frodo fick smaka lite kattmat , Puma var väll inte så jätte impad över det ...


blir rätt korta intensiva promenader då vädret ser ut så här...



men vad gör det , jag e glad åt ha fått jobba nästan hela veckan ( var arbetslös i måndags!!!) sen har det varit jobb...toppen det för nu e det mycke på G .... Sister Sin + U.D.O i oktober i Sundsvall, Sisters Of Mercy i Stockholm i November & såklart Mötley Crüe, Def Leppard + Steel Panther i Dec....

Väntar hem konsert biljetterna, men nu e flygbiljetter, bussbiljetter m m fixat och
under kvällen hoppas jag fixa hotell oxå ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0