22 DAGAR KVAR TILL MÖTLEY CRÜE I LONDON

Nu e jag hemma efter en trevlig Stockholms resa, 1a dagen spenderade jag med mamma som jag bjudit ner till stan i 60års present...vi shoppade och skrattade hela dagen ! sen blev det middag med farsan faster, farbror min kära  kusin m familj...

Kan nog vara sant ....


Dag 2 kom min vän Tine från Danmark , vi hade en trevlig hemma kväll med glögg & vin men tydligen inte tillräkligt för dom här små  kluriga "spelen" löste vi då inte hahahaha



Dag 3 ÄNTLIGEN DAX KONSERT MED  SISTERS OF MERCY .....Var sååååå bra & bäst av allt dom spelade mina 3 favorit låtar, When you don´t see me, More & No time to cry.....Vi fick plektrum både jag & Tine så nöjda åkte vi hem  på nattkröken till Ullis & Håkan för lite sömn innan hemresan...




Med 12 rökmaskiner på scenen var det INTE lätt att fota...

Här en lycklig kille som fick setlisten!

Jag hade inte råd men hade velat ha FUCK ME AND MARRY ME YOUNG t-shirten!!!!

Lite knäckta var vi efter konserten men de fanns dom som såg värre ut.....





Nu e jag hemma igen HOME SWEET HOME !

Kommentarer
Postat av: Mia

Härligt att det blev ännu en lyckad resa, välkommen hem!

2011-11-21 @ 21:15:49
URL: http://matmia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0