Tatuering eller pensionsspara ????

Ja valet var ju inte svårt för mej, jag hade lagt undan lite Tattoo pengar som mor tyckte jag skulle använda till pensionssparande istället men näää jag lever för stunden.
& ja jag kan spara om jag vet vad jag ska ha pengarna
till. hade velat super spara nu och åka över till USA i sommar för att se MÖTLEY CRUE men näää från och med imorrn e jag arbetslös !!!!!!jag e både ledsen och besviken men vad gör man biter ihop!!!!

Har gjort mina kissar förvånade & glada idag....

Matte e de sant har du köpt mat????

Inte bara det nya lesaker oxå...

Finns några som tycker om mej idag iallfall....



Kommentarer
Postat av: Torbjörn

Hej

Tråkigt att höra ang jobbet, men hoppas allt löser sig för dig, håller tummarna för dig

2011-03-03 @ 19:00:59
Postat av: Micke

Arbetslös...sorry Annika, hoppas du hittar nåt nytt snart...som du skriver, bara att bita ihop!



Kram!

2011-03-03 @ 22:48:49
URL: http://guldkryckan.blogspot.com
Postat av: Jhenny

Jag håller absolut med, de är bäst!



Jag vill också se dom i sommar, trist att de inte kommer till Europa:(



Fin blogg du har, och fina missar. Har två missar jag med :)



ha en toppen dag!



2011-03-04 @ 10:16:03
URL: http://jhennys.blogg.se/
Postat av: Malle o lilla R

Väldigt bra Paradse Lost låt! Fast hela den skivan e väldigt bra förståss....

Trist med arbetslöshet, jag är det med - det suger. Jag hade mog pensionsparat...fast å andra sidan är jag också sugen på en ny tatuering....det är svåra val i livet ;)

2011-03-12 @ 20:30:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0