Över 30 grader igen IGEN !!!

Det har varit heta dagar att måla, upp och ner på stegar men det har gått rätt bra & jag är väldigt tacksam att jag e både höger och vänsterhänt när det kommer till målning iallfall, skriva med vänster e väll inte min starka sida ...
När jag kom hem låg kissarna utslagna på golvet av värmen så mina små kissar har fått duscha för försa gången , dom var rätt snälla men jag blev oxå blöt !!!
Puma & Lordi
Idag kunde jag inte motstå att köpa Aftonbladet med Hårdrocksbilagan...
Mötley har 2 skivor på tidernas bästa hårdrock 101 listan .....
När jag kom hem hade jag nya Sweden Rock i brevlådan oxå blir mycke hårdrock ikväll....
Har krossat spargrisen idag + handlat inför helgen ....
Nu väntar dubbelavsnitt av Criminal Minds sen zzzzzz ska försöka hinna måla massor tidigt imorrn
innan det blir för varmt för både färgen och mej !!!!


Helt seriöst jag skulle sälja min själ för att få se det här i sommar
OBS taskit ljud men såååå coooolt ......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0