Snart e det helg wiihooo !

Jag ser verkligen framemot denna helg med grillat & öl med  Zikkan,  Tim & Krille mfl
känns härligt att komma hem till lite kärlek efter jobbet, Puma fick ett nytt halsband idag, det plingar inte likadant som det förra så hon blev lite fundersam...
Lordi kollar upp hur våran eknomi verkar...
Vekar lite oroad tycker jag men drygt en vecka sen är det LÖÖÖÖÖÖN !
Syrrans kisse Freja blev väldigt glad då jag var & matade henne efter jobbet ,
Vince syntes inte till !
Nu väntar jag bara på att klockan ska bli 23.00 då är det

Brottsfall med Paula Zahn på TLC....

Tack till dej f.d Hällnäs bo för din kommentar om mitt inlägg angående Hatbrott!


Till er som frågat om jag ska åka ner på 
Stockholm Pride i år...
Nej jag jobbar då men önskar alla som ska dit en trevlig PRIDE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0