HURRA Lön idag !!!

Efter jobbet var jag & Mia ner på kvarnen & tittade på konsten , trevligt ! men man får inte fota tavlorna men det fanns en del väldigt fina där nere ...min granne Lligo Matson ställer ut i veckan ! Träffade Anders & Peder från Deportees där nere jätte kul var ett tag sen vi sågs nya cdn släpps i slutet av Oktober!
Visar istället upp min nya konst....
ska köpa en annan ram till Tommy Lee bilden men jag tycker den e så snygg...

Nyast i Mötley samlingen är denna bok...
Blir säkert några fler köp snart men jag försöker lägga undan pengar tills när Crue kommer till europa !!!
Same-sex marriage in the U.S. state of New York became legal on July 24, 2011
Det går åt rätt håll fler och fler stater accepterar homobröllop !
& Nikki Sixx har en skön inställning till det hela....
-If you don´t like same sexmarriage don´t have one !!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0