Lycksele med Mia idag !

Det blev några fynd på dollarstore & sen en god lunch ! Tack Mia !
Vad vore livet utan kaffe & lakris ????
Några filmer + musik dvds blev det oxå !
Igår fick jag hem julklapparna till Syrrornas män ,
som Twear.se hade lovat skulle komma före jul !
Grrrr fick oxå hem en ny Crue t-shirt !
Nu ska jag bara umgås med mina katter & se film !

Till Lotta som undrade om jag gör min design till bloggen själv ! Ja det har jag gjort !
Kul att du gillar den ....
I vänta på nya SIXX: A.M. cdn snurrar den gamla hela tiden .....


Kommentarer
Postat av: DANIELA

Ska bli sååå spännande att höra nya plattan med sixx:AM. Det lilla man har hört låter ju grymt. :D Snygg tröja btw!

2011-01-06 @ 16:21:39
URL: http://danies.blogg.se/
Postat av: sotarlena

Jo dt var så läckert med stjärnbakgrunden!!

2011-01-06 @ 20:22:36
Postat av: Mia

Tack själv, trevligt sällskap är inte så dumt! :-))

Vi åker väl tillbaka om nån månad, så det blir fler gardiner för min del =))

Ha en myskväll nu....

2011-01-06 @ 21:24:51
URL: http://matmia.blogg.se/
Postat av: Helen

Jag vill oxå på dollar store. Sist jag var in på den butiken var längesen. förra året när vi åkte till sundsvall fick jag ial ta ett kort genom fönstret på bussen......(på butiken alltså)

Hoppas allt är väl med dig och att du inte får skotta ihjäl dig med all snö som kommer.

Kram

2011-01-07 @ 08:56:14
URL: http://hellenbellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0