Ingen som kommenterar längre :(

Nu var det helg igen, blev en låååång arbetsdag idag, men jag han träffa min favorit på lunchen & träffade syrrans ungar efter jobbet ...så det har varit en bra dag & ska jag va riktigt ärlig e jag jätteglad åt dammsugar påsarna jag fick av farsan oxå hahahaha Och såklart att Lisa & Peter väntade på mej så jag kom hem ....
Jag & Leonard, han tyckte inte jag hade så fin frilla så han hjälpte till...
& Naima kan hon oxå hon fixade kaffet....
Lite kärlek fick jag av Lovikka oxå...

Lika barn leka bäst ....
Ledig nu från jobbet ända tills på Torsdag ... ska på några möten till veckan annars e jag ledig !
Ipzzie & Puma
Önskar er alla en TREVLIG HELG !!!


Kommentarer
Postat av: Lotta

Vilka fina Katter du har! :))

Jag själv har 2 katter! :)

Sen ser jag att vi båda är Mötley Crue Fans, jag gillar din design på din blogg! :)

Gör du din själv?

Kanonbra video med Rolling Stones förresten, jag är en stor Stones diggare!! Har sett dem Live 3 ggr! :)

2011-01-06 @ 11:08:27
URL: http://lottalove62.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0