Till slut så kom den då....

MÖTLEY CRÜE FANCLUB T-SHIRT för 2010
Ifjol fick jag ingen :( , så det här var över förväntan jag betalade medlemskapet i april 2010,
jag tycker Motley.com är en skitdålig sida, men som det die hard fan som jag är betalat jag avgiften för att få t-shirten mer eller mindre, all info hittar man snabbare på nätet än på hemsidan. så näää e man inte die hard cruehead så e det inte värt 40 $ !!!!


Snygg är den ju :)

Det känns skönt att vara hemma igen och det ska bli kul att gå till jobbet imorrn, missarna verkar nöjda att ha mej hemma igen !




Blommor fick jag på alla hjärtansdag kul :) Tack snälla du !


Jag köpte mej en så snygg t-shirt i storstan BAD RELIGION !


Min sega förkylning sitter i än, den håller på göra mej galen, det är så trist att inte ha ork och va snuvig och ont i skallen hela tiden !

Inatt svensk tid åkte VINCE NEIL in i finkan för 15 dar där sen 15 dagars husarrest !

Nu till lite roligare nyheter inatt är det preiär på SIXX: A.M.´s
låt och video till "lies of the beautiful people"
HÄR kan man se den !!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Välkommen hem, säger jag och krya på dig nu!

Läcker Puma!! =))

2011-02-16 @ 15:15:18
Postat av: peter

jag håller med om att motley.com är kass, finns det någon bra sida du kan rekomendera??

vet du om det finns några planer/rykten om någon europa turnè i sommar ?

tacksam för svar!!

2011-02-16 @ 21:08:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0