Sjuk igen blääääää

Jag e så less på att vara sjuk trodde att jag gjort bort förkylning för ett bra tag men ack så fel jag hade!!!
Lordi håller koll var jag e och surfar ....
Fick en snygg disktras av mamma igår, men jag som diskar nästan innan jag ätit klart,
behöver nog inte den här påminnelsen....men fin var den !
Nu ska jag och kissarna bädda ner oss och se film...
Jag blev utmanad av Mia ....
Hur länge har du bloggat?
Sen April 2007
Hur många bloggar återvänder du till regelbundet?
ca 10 st läser jag dagligen...
Av de bloggar du läser, hur många är dagboksbloggar och hur många är ämnesbloggar?
Alla jag läser e nog mer eller mindre dagboksbloggar!
Tycker folk som känner dig att du är dig själv i din blogg?
Ja de tror jag verkligen!
Har du hittat en gräns för hur privat du vill vara i din blogg, eller tänjs den gränsen hela tiden?
Hyfsat tycker jag , är nog lite mer mej själv på fb där jag väljer helt vilka som följer mej !
I vilken utsträckning bloggar du för att få bekräftelse?
Nja bekräftelse e kanske fel ord , bloggar mest för mej själv och mina vänner gamla och nya!
Har du träffat människor irl, efter att ha träffat dem via bloggen?
Ja de har jag, folk på konserter kommer ofta fram och vet vem jag är det e kul !
Tror du att det är skadligt för vissa personer att blogga?
Kan de säker men vad e inte skadligt hehehe
Hur ser bloggandets nackdelar ut för dig?
Tycker inte de finns några, försöker leva med en possitiv inställning till allt nu mera !
Tror du att du fortfarande bloggar om 2 år?
Självklart
Hur länge har du bloggat?
Sen April 2007

Hur många bloggar återvänder du till regelbundet?
ca 10 st läser jag dagligen...

Av de bloggar du läser, hur många är dagboksbloggar och hur många är ämnesbloggar?
Alla jag läser e nog mer eller mindre dagboksbloggar!

Tycker folk som känner dig att du är dig själv i din blogg?
Ja de tror jag verkligen!

Har du hittat en gräns för hur privat du vill vara i din blogg, eller tänjs den gränsen hela tiden?
Hyfsat tycker jag , är nog lite mer mej själv på fb där jag väljer helt vilka som följer mej !

I vilken utsträckning bloggar du för att få bekräftelse?
Nja bekräftelse e kanske fel ord , bloggar mest för mej själv och mina vänner gamla och nya!

Har du träffat människor irl, efter att ha träffat dem via bloggen?
Ja de har jag, folk på konserter kommer ofta fram och vet vem jag är det e kul !

Tror du att det är skadligt för vissa personer att blogga?
Kan de säker men vad e inte skadligt hehehe

Hur ser bloggandets nackdelar ut för dig?
Tycker inte de finns några, försöker leva med en possitiv inställning till allt nu mera !

Tror du att du fortfarande bloggar om 2 år?
Självklart




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0