9 DAGAR KVAR TILL MÖTLEY CRÜE I LONDON

Så var det söndag igen , jag tillbringade lördagen kvällen mest med att sova.....
Mina katter e inte så brydd över lite vatten här sitter Puma med svansen i vattnet helt lungt !
Nu e vi nyduschade allihopa , känner mej trött än ...trots att jag sov nästan hela kvällen igår....
Lyckades iallfall läsa nya Sweden rock tidningen och så kul en intervju
med MICK MARS inte så vanligt ! Nästa gång jag  eller då jag och min älskling tar oss
till Usa ska jag dricka Heineken med hans son :)
Dagens outfit nått att bita i för modebloggarna hahahaha . ...

Jag har lyckats se de mesta från intervjun med MOTLEY CRUE på you tube här ett av klippen !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0