Underbart att vara moster....

Idag sa Leonard -kom moster Annika ska vi leka med Morfars pengar
hahahha det innebär att spela på enarmade banditen...
Nu närmar sej helgen , det ska vara Bya fest på lördag det  ska bli kul ....
Idag e jag helt slut i kropp och själ nja inte i själen kanske men trött i skallen iallfall, så det blir nog en hyfsat tidig kväll, ska gå ut och få lite frisk luft först , blev en kort kattpromenad idag, blev lite less på att Puma bara ville äta gräs inte gå med mej men när jag gick vidare utan att ropa då kom hon som ett skott...
Lordi verkar trivas med ommöbleringen nu har hon full koll !
Idag fyller flera av mina vänner år...
Stort Grattis till Yvonne , Anna-Marie & Robert !!!


Kommentarer
Postat av: CrimsonAnna

Blev glad att se att du kommenterat i min blogg. Roligt att se dig igen:)

2011-08-13 @ 09:18:22
URL: http://metalanna.blogspot.com
Postat av: Anna-Maria

Tack så mycket Annika, har inte kollat din blogg på ett par dagar, men vad roligt att bli ihågkommen :) Kramar!

2011-08-14 @ 16:23:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0