Sista fredagen i augusti...

Oj vad tiden går fort, snart e det äntligen den 3 september då det är Mötley crue fest med coverbandet Generation Swine på Hotell Lappland i Lycksele ska bli sjukt kul, ikväll tar vi det bara lungt jag & kissarna, Pume verkar tycka att jag tittar på nått olämpligt som inte Lordi bör se ...hahahaha


I veckan fick jag en present av syrran Lisa , ja för nån gång då du varit hundvakt , husvakt eller vad det var sa hon hahaha fick iallfall denna kaffemugg rymlig och fin !


Idag fick jag hemVince Neil singeln you´re invited...&  2 nya Crue plektrum saknar bara Vinces plektrum nu eftersom Nikki inte har något 30 års plektrum utan bara ett svart med hans logga denna turne....



Vince Neil singel vinyl  7"


blir en tidig kväll för imorrn måste jag vara utvilad då e det party !!!



Kommentarer
Postat av: Mia

Nu blev jag ju nyfiken på vad kissarna inte skulle se!!!!!! =)))

2011-08-27 @ 15:53:38
URL: http://matmia.blogg.se/
Postat av: Micke

the crue regerar...min första platta va shout.... fan...jag föll pladask o köpte den första snarast....de håller ännu...ha en fin helg Annika...frugan hälsar.



Kram

2011-08-27 @ 20:27:45
URL: http://guldkryckan.blogspot.com
Postat av: sotarlena

Ååhh vilken vacker himmel Du fotat!

2011-08-27 @ 22:15:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0