Det e mycke nu.....

Känner mej mega trött, minst som 80 år sa jag till morsan idag efter jobbet, men det verkar då
inte se så ut för än en gång fick jag åka billigt hem på ungdomsbiljett....hehehehe

Syrran rakade in lite fina stjärnor åt mej ......

Blev en liten kattpromenad efter jobbet....

Ipzzie
Lordi

Puma



Som sagt det är mycke nu jag jobbar & jobbar.....men jag har bara vad jag vet jobb Augusti ut....
det gäller båda mina jobb, känns jättetrist, jag vill ju kunna jobba och försöka lägga undan lite pengar så jag kan se Crue då dom kommer till Europa eller åka över till Usa nästa år
på CRUEFEST III....
Samtidigt som det ramlar in sjukt  mycke roliga crue prylar erbjudanden
lite överallt ifrån har fått lova att tacka nej till en hel del
men som sagt det e mycke på g, så jag väntar hem en del coola prylar oxå !!!

MOTLEY CRUE THE LOVE OF MY LIFE !



Kommentarer
Postat av: sotarlena

Nä men följde Ipzzie med på promenix? Dt tar sej, hon blir tuffare med tiden hos Dej ;)

2011-08-04 @ 20:30:24
Postat av: Mia

Det kanske dyker upp nåt annat, man vet ju aldrig...Jag hoppas verkligen du ska få möjlighet att åka till USA...

2011-08-04 @ 22:51:45
URL: http://matmia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0