Den här dagen då man e rik....

Fick lön idag....HURRA!
Betalt hyran och räkningarna först såklart !
Har fixat bussbiljetter till Sundsvall i okt då det är Sister sin & U.D.O mfl
Beställt lite Crue prylar & lagt undan lite cash , jag vill ju mer än allt se Crue i England
om dom kommer dit i december....som ryktena säger !!!

Här följer lite kvälls bilder....


Skuggor svåra men roliga att fota....

I min party & rökrumslya...

Ipzzie gör sej kvällsfin...



Småtrollen hjälps åt att göra sej kvälls fina...


& jag e nöjd med mina nya crue prylar...




I've got a reputation, people know who I am
Rules are made to be broken, can't kill what you don't understand
I see you're running scared, I never knew you cared 
Go hide your head in the sand

Been to hell and back
I survived and that's a fact

It's my life
And I do what I wanna, do what I wanna, do what I like
It's my life
And I do what I wanna, do what I wanna do...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0