Uttråkad men nästan helt frisk nu ....

Hade inget bättre för mej så här en av årets sista listor !!!
1. Tre namn jag lyssnar till:
Annika, Lill Annika, lillan
2. Någonting jag tycker om med mig själv:
Min envishet
3. Någonting jag inte tycker om med mig själv:
Att jag ältar saker hela tiden
4. Detta är jag rädd för:
spindlar
5. Tre saker jag vill ha varje dag:
Kaffe, cigg och musik
6. Tre saker jag absolut inte kan göra:
sluta att bry mig, sluta röka, räkna !!!
7. Detta tycker jag om att göra:
Slöa vid datorn, gå på konsert, umgås med vänner
8. Detta vill jag göra just nu:
titta på Sixx Am dvdn jag fick hem nyss
9. Bästa känslan:
Kärlek
10. Värsta känslan:
Oro
11. Egenskaper jag gärna ser att min partner har:
Ärlighet, humor och vara snäll
12. Är jag kär just nu?
Jooo jag e nog det !
13. Jag vill gifta mig…
Någon gång…
14. Följande tre saker vill jag göra innan jag dör:
Åka tbx till usa, träffa Mick Mars & se Mötley i usa
15. Min käraste ägodel:
Mor-mors vigselring
16. Något jag vill ha i present:
Ny mobil & crue saker såklart
17. Detta har jag på mig just nu:
jeans & t-shirt
18. Favoritkläder:
Jeans & t-shirt
19. Favoritdjur:
Katt
20. Följande musikstilar tilltalar mig mest:
Hårdrock
21. Favoritlåtar just nu:
Många men Bad Religions nya cd e underbar!
22. Roligaste/tråkigaste ämne i skolan:
Hatade de mesta förutom bild
23. Stjärntecken:
Skorpion
24. En bok jag älskar:
The Heroin diaries
25. En film jag älskar:
Andarnas hus
26. Tv-program jag gillar:
Grymm attraktion
27. Favoritdoft:
kvinna :)
28. Detta äter jag gärna:
Tacos,Lasagne
29. Dricker helst:
Vatten, kaffe röd vin!
30. Favoritgodis:
Lakris
31. Hit vill jag gärna åka på semester:
USA
32. Färg på mina ögon:
Blå
33. Min längd:
156
34. Jag tror på:
Häxor
35. Jag spelar:
just nu The mamas & the papas på spotify
36. Person jag beundrar:
Mick Mars & Courtney Love
37. Så här bor jag:
i hus
38. Antal döda krukväxter i hemmet:
Inga
39. Det här tänder mig:
självförtroende och blåa ögon m m
40. Det här gör mig avtänd:
svett
41. Favoritfärg:
svart
42. Favoritcitat:
If you wanna live life on your own terms you gotta be willing to crash and burn!
43. En hemlighet jag vet:
jag vet många…
44. Bästa present jag fått:
Hänger på min vägg i vardagsrummet visar den snart här !
45. Senast köpta skiva:
Methods Of Mayhem
46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är:
Mina ögon
47. Det jag är minst nöjd över mitt utseende är:
Vet inte
48. Udda förmåga/egenskap:
hahaha vet inte om jag har nån sådan
49. Om jag vore ett djur skulle jag vara:
En katt såklart
50. Vad lyssnar du på just nu?
blandad lista på spotify
51. Vad har du gjort/ska du göra idag?
är hundvakt ska gå ut med katterna sen vovven igen!
52. Var är dina föräldrar födda?
Norrland
53. Vad är det senaste du installerade på datorn?
min nya hårddisk
54. Vilken är din favoritrestaurang?
Koh pangan
55. När badade du i en pool senast?
Länge sedan nu minns inte
56. Har du varit med i någon skolpjäs?
Nej
57. Hur många barn vill du ha?
Inga
58. Vilken musikstil tycker du mest illa om?
Opera…
59. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet?
Självklart men vad hjälpte de ?
60. Vad har du för TV-kanaler?
vet inte men inte så många
61. Har du åkt moped någon gång?
Ja
62. Har du busringt någon gång?
Ja
63. Har du fått felparkeringsböter?
Nej
64. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm?
ja kanske de
65. Vilken är den plats längst bort som du har besökt?
Usa californien
66. Har du en egen trädgård?
ja
67. Vilken är din favorit bland tecknade serier?
Thunder cats
68. Kan du alla orden i nationalsången?
Nej..
69. Badkar eller duschkabin?
Badkar
70. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden?
Irena Palm
71. Favoritpizza?
Pepparoni
72. Chips eller popcorn?
Chips
73. Vilken färg på läppstift använder du?
hahaha svart tror jag de var sist
74. Har du rökt jordnötsskal någon gång?
Va? nääää
75. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling?
Nej, fy fan
76. Apelsin- eller äppeljuice?
nja ingen vatten
77. Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni?
Pizza med farsan
78. Favoritchoklad?
vit toblerone
79. När röstade du senast?
Sist
80. När åt du en hemodlad tomat sist?
i sommar
81. Har du vunnit en prispokal någon gång?
Nej
82. Är du bra på matlagning?
Ja om jag vill
83. Klarar du att tanka själv?
hahaha behöver inte men de skulle jag nog fixa
84. Har du beställt något från något av de där shoppingprogrammen som går på reklamteve-kanalerna?
Aldrig
85. Pepsi eller Coca Cola?
COKE
86. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb?
nej men köksrock
87. Vad var det senaste du handlade?
En bok the last living slut
88. Har du kräkts offentligt?
Ja
89. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken?
kärleken såklart
90. Tror du på kärlek vid första ögonblicket?
nja vet inte...
91. Har du ringt något betalnummer?
Ja
92. Kan man vara vän med sitt ex?
Inte jag iallfall ALDRIG I LIVET!!
93. Vem var det du besökte på sjukhus senast?
Challis
94. Hade du mycket hår som liten bebis?
vet inte
95. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar?
ett jättegammalt får nog byta snart !
96. Vad har du i din väska?
cigg, snus, penna, värktabletter m m
97. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig?
röka
98. Vad är du tacksam för idag?
Att jag börjar bli frisk
99. Var hittade du den här listan?
Minns inte, någon onödig sida som jag aldrig kommer att uppsöka igen antar jag
100. Tre personer jag vill ska fylla i denna enkät:
haha ja de e väll bra om en person har lika långtråkigt som jag ....
1. Tre namn jag lyssnar till:
Annika, Lill Annika, lillan
2. Någonting jag tycker om med mig själv:
Min envishet
3. Någonting jag inte tycker om med mig själv:
Att jag ältar saker hela tiden
4. Detta är jag rädd för:
spindlar
5. Tre saker jag vill ha varje dag:
Kaffe, cigg och musik
6. Tre saker jag absolut inte kan göra:
sluta att bry mig, sluta röka, räkna !!!
7. Detta tycker jag om att göra:
Slöa vid datorn, gå på konsert, umgås med vänner
8. Detta vill jag göra just nu:
titta på Sixx Am dvdn jag fick hem nyss
9. Bästa känslan:
Kärlek
10. Värsta känslan:
Oro
11. Egenskaper jag gärna ser att min partner har:
Ärlighet, humor och vara snäll
12. Är jag kär just nu?
Jooo jag e nog det !
13. Jag vill gifta mig…
Någon gång…
14. Följande tre saker vill jag göra innan jag dör:
Åka tbx till usa, träffa Mick Mars & se Mötley i usa
15. Min käraste ägodel:
Mor-mors vigselring
16. Något jag vill ha i present:
Ny mobil & crue saker såklart
17. Detta har jag på mig just nu:
jeans & t-shirt
18. Favoritkläder:
Jeans & t-shirt
19. Favoritdjur:
Katt
20. Följande musikstilar tilltalar mig mest:
Hårdrock
21. Favoritlåtar just nu:
Många men Bad Religions nya cd e underbar!
22. Roligaste/tråkigaste ämne i skolan:
Hatade de mesta förutom bild
23. Stjärntecken:
Skorpion
24. En bok jag älskar:
The Heroin diaries
25. En film jag älskar:
Andarnas hus
26. Tv-program jag gillar:
Grymm attraktion
27. Favoritdoft:
kvinna :)
28. Detta äter jag gärna:
Tacos,Lasagne
29. Dricker helst:
Vatten, kaffe röd vin!
30. Favoritgodis:
Lakris
31. Hit vill jag gärna åka på semester:
USA
32. Färg på mina ögon:
Blå
33. Min längd:
156
34. Jag tror på:
Häxor
35. Jag spelar:
just nu The mamas & the papas på spotify
36. Person jag beundrar:
Mick Mars & Courtney Love
37. Så här bor jag:
i hus
38. Antal döda krukväxter i hemmet:
Inga
39. Det här tänder mig:
självförtroende och blåa ögon m m
40. Det här gör mig avtänd:
svett
41. Favoritfärg:
svart
42. Favoritcitat:
If you wanna live life on your own terms you gotta be willing to crash and burn!
43. En hemlighet jag vet:
jag vet många…
44. Bästa present jag fått:
Hänger på min vägg i vardagsrummet visar den snart här !
45. Senast köpta skiva:
Methods Of Mayhem
46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är:
Mina ögon
47. Det jag är minst nöjd över mitt utseende är:
Vet inte
48. Udda förmåga/egenskap:
hahaha vet inte om jag har nån sådan
49. Om jag vore ett djur skulle jag vara:
En katt såklart
50. Vad lyssnar du på just nu?
blandad lista på spotify
51. Vad har du gjort/ska du göra idag?
är hundvakt ska gå ut med katterna sen vovven igen!
52. Var är dina föräldrar födda?
Norrland
53. Vad är det senaste du installerade på datorn?
min nya hårddisk
54. Vilken är din favoritrestaurang?
Koh pangan
55. När badade du i en pool senast?
Länge sedan nu minns inte
56. Har du varit med i någon skolpjäs?
Nej
57. Hur många barn vill du ha?
Inga
58. Vilken musikstil tycker du mest illa om?
Opera…
59. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet?
Självklart men vad hjälpte de ?
60. Vad har du för TV-kanaler?
vet inte men inte så många
61. Har du åkt moped någon gång?
Ja
62. Har du busringt någon gång?
Ja
63. Har du fått felparkeringsböter?
Nej
64. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm?
ja kanske de
65. Vilken är den plats längst bort som du har besökt?
Usa californien
66. Har du en egen trädgård?
ja
67. Vilken är din favorit bland tecknade serier?
Thunder cats
68. Kan du alla orden i nationalsången?
Nej..
69. Badkar eller duschkabin?
Badkar
70. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden?
Irena Palm
71. Favoritpizza?
Pepparoni
72. Chips eller popcorn?
Chips
73. Vilken färg på läppstift använder du?
hahaha svart tror jag de var sist
74. Har du rökt jordnötsskal någon gång?
Va? nääää
75. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling?
Nej, fy fan
76. Apelsin- eller äppeljuice?
nja ingen vatten
77. Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni?
Pizza med farsan
78. Favoritchoklad?
vit toblerone
79. När röstade du senast?
Sist
80. När åt du en hemodlad tomat sist?
i sommar
81. Har du vunnit en prispokal någon gång?
Nej
82. Är du bra på matlagning?
Ja om jag vill
83. Klarar du att tanka själv?
hahaha behöver inte men de skulle jag nog fixa
84. Har du beställt något från något av de där shoppingprogrammen som går på reklamteve-kanalerna?
Aldrig
85. Pepsi eller Coca Cola?
COKE
86. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb?
nej men köksrock
87. Vad var det senaste du handlade?
En bok the last living slut
88. Har du kräkts offentligt?
Ja
89. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken?
kärleken såklart
90. Tror du på kärlek vid första ögonblicket?
nja vet inte...
91. Har du ringt något betalnummer?
Ja
92. Kan man vara vän med sitt ex?
Inte jag iallfall ALDRIG I LIVET!!
93. Vem var det du besökte på sjukhus senast?
Challis
94. Hade du mycket hår som liten bebis?
vet inte
95. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar?
ett jättegammalt får nog byta snart !
96. Vad har du i din väska?
cigg, snus, penna, värktabletter m m
97. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig?
röka
98. Vad är du tacksam för idag?
Att jag börjar bli frisk
99. Var hittade du den här listan?
Minns inte, någon onödig sida som jag aldrig kommer att uppsöka igen antar jag
100. Tre personer jag vill ska fylla i denna enkät:
haha ja de e väll bra om en person har lika långtråkigt som jag ....
Denna fantastiska sångare sjöng bla i King Kobra,
heter nu mera Marcie Free & lever som kvinna!
Men rockar fett än ny cd på gångmed Unruly Child ....


Kommentarer
Postat av: Mia

Vilken lista!!!! Men om vissa saker säger jag bara: Har vi inte pratat om det där????

2010-10-14 @ 16:35:56
URL: http://matmia.blogg.se/
Postat av: Anonym

Åh, tacos som är så gott. :P

Föresten, vad tycker du om min blogg? Jag försöker få fler läsare så jag undrar om du vill göra bloglovinbyten? ;)

2010-10-15 @ 21:09:22
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0