En dag i taget ....

Jag har inte lika ont idag skönt de , men e långt ifrån bra vilken seeeeg
förkylning de här blev ! Å bäst mår jag med toppluvan på :)
Mina missar har inte fått vara ute på 2 dagar nu och dom e busigare än vanligt ....
Lordi e ute på farligt område här och stökar till det i en del av min crue samling !
Nu ska jag bädda ner mej och titta på den här filmen som jag äntligen fått tag i !!!
Mia fångade den bättre sidan av ,ej för några dar sedan *L*
Dagens video till mina kära arbetskamrater , saknar er !!!

Kommentarer
Postat av: Snejky

Kan inte minnas att du haft reklam på din blogg förut...Hmm, de va bara nåt jag noterade just nu..haha

Som vanligt alltid fina foto..

Ta hand om dig lilla vän

Kramen

2010-10-07 @ 15:19:46
URL: http://snejkysmix.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0