9 dar kvar till Volbeat i Sundsvall ...

Ska bli så kul , ser framemot att träffa min goda vän Marieth oxå !!!
Imorrse tog vi oss ut på skogspromenad igen... dimmigt och blött var de !!!
Puma
Lordi
Idag fick jag hem KOTTAK´s nyaste cd (Tommy Lee´s systers grupp)
& filmen Disaster med annat omslag än den jag har !
dom har varit restnoterade länge så det var en trevlig överaskning !
Önskar er alla en trevlig helg & tack för krya på dej hälsningarna!
nu e jag på bättringsvägen,
tar en dag i taget !
Fröken Barbro va kul att du skrev här kram !


Kommentarer
Postat av: Tuula

Mycket fina katter du har! Grymt fina. Och sen, väldigt cool blogg-sida du har! Volbeat är bra ;)



Kika gärna in hos mig med & gör ett avtryck. Tjingeling!

2010-10-10 @ 23:04:51
URL: http://bubbelbiet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0