Jag denna ständiga sjukling !!!


Ja som sagt jag är sjuk igen , denna gång hostan from hell och ont i skallen,
har varit ute på en promenad idag , hamnade hos syster Lisa fick god lunch+
hostmedicin & mer alvedon m m


Kallt men vackert ute idag !

Skoter spår redan ...blir ju lite sugen....

Här e mina småtrolls brorsa Vince !!!

Blev UTMANAD av syster Lizaloop Tack  !



-Som vinnare ska du kopiera in denna i din blogg.
-Tacka och länka till den du fick priset av.
-Skriva 7 saker om dig själv.
-Skicka vidare awarden till 7 av dina vänner.
(ska försöka välja dom som jag inte skickat vidare utmaningar så ofta till;))

* Jag är beroende av knorrs kött & grillkrydda , har den till de mesta utom fil !!!

* En av mina största hobbys är seriemördare, läser och ser allt jag kommer över om dom!

*Jag har INTE döpt mina katter, det gjorde syrran och en vän !!!

* Jag vet inte vart jag ska fira jul i år ...

* Jag tackade ja till att åka till Stockholm i början av dec utan att ens veta vad jag skulle göra där !!!

* Jag sover till CNN varje natt (då jag e hemma!)

* Saknar min Mor-Mor ofta....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0