Home is where the heart is...

Nu e jag hemma igen, har packat upp alla Crue saker som jag visade i förra inlägget,
Fikat(innebär en kopp kaffe, det var lyx varianten idag med mjölk) med syster Lisa, som varit snäll & skött om mina småtroll, köpte kattörhängen mm som tack !
My sweethearts !
Nu när jag kommit hem och "landat" måste jag säga att det var en underbart trevlig semester, med en del missöden men det hör till....
Som tex då jag och Morten kom till Rockout gällde inte våra biljetter det hade blivit registrerade som återbetalda (vilket dom INTE var !!!) så vi fick punga ut 350 kr per skalle för att komma in på ett event vi redan betalt 999kr för ...
Men det var en Kalas kväll ....
Nu ska vi bara ta reda på hur vi får tbx våra pengar !!!
Simon & Morten
min party polare & Simon
Så var det ju den omtalade Uppsala resan och dom raderade bilderna...
En av dom trevligaste dagarna på hela resan,vi var till Dave Lepards grav,
med hans syster Felicia, träffade även hans mor Lisbeth igen ....
Tack snälla ni för en underbar dag !
Här kommer nu några kort från den dagen, som jag "snott" från Felicia !
Lisbeth & hennes underbart snygga bil !!!
Min kära vän Tommy ! (Vi ses i Augusti igen om inte innan ) !!!

Crashdiet - Dave Lepard Tribute


Kommentarer
Postat av: elsie

Hej Annika . Läääänge sen . Hur mår du? Här är allt bara bra. Jag o Leffe ska okxå till globen och se Ozzy. Hoppas att vi ses då . kram Elsie

2010-05-04 @ 12:51:54
Postat av: Mötley Annika

Heeeej Elsie !

Det är bra med mej! Va kul att höra ifrån dej, klart vi kan ses innan Ozzy kram hälsa leffe !

2010-05-04 @ 22:08:08
URL: http://motleycrue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0