Von Dutch ....

Efter en halvdag i Vindeln, besök hos arbetsförmedlingen, kaffe hos mamma & sen pannkaka hos
Putte & Nettan e jag nu hemma igen....
Missarna blev extra glada att se mej då jag köpt med mej tonfisk hem !
Har kvällen räddad fick låna denna av världens bästa Pernilla !
Min Tommy Lee grej jag hade på gång gick vägen nu mer äger jag denna ...
Inte varje dag man gör affärer med Pamela Anderson, kan säga att jag INTE är nått större fan av henne !!!
Men när hon säljer Tommys begagnade  kläder då......Blir en MEGA stor ram som måste fixas men men ....
Methods of Mayhem cdn släpps 11 maj om allt går som det ska !!!

Tommy Lee - Welcome to planet boom

This video was made when Tommy Lee and Pamela Anderson/Lee were together it was realesed originally in 94 but then re-realesed in 97 to the 'Barb Wire' soundtrack !

Kommentarer
Postat av: sotarlena

Det riktigt syns hur han luktar in tonfisken.Hihi

2010-03-16 @ 18:09:41
Postat av: Lennart

Ja, det är verkligen en glad misse!

2010-03-16 @ 18:48:50
URL: http://autobahnfahrer.blogg.se/
Postat av: Tina

Yay! Jag sa ju att du skulle fixa det ;)



Kraam!

2010-03-17 @ 09:42:51
URL: http://tinytinagoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0