Tisdag & piggare !

Idag har jag varit & påskhandlat lite ....
Två smaker jag inte provat hittade jag på bolaget ,
orange & cranberry...lime har ja druckit förr...
Det töade rätt bra idag & utanför hos mors-fars blev det som en sjö !!!!
Tittade på gamla kort hos mamma här ett på jag och kusin Ullis !!!
& ett på jag och mamma för många år sedan !
Nu blir det att bädda ner sej med katterna och vila inför arbetdagen imorrn ,
mår lite bättre men e inte frisk än men innan helgen hehehehe ..

Judas Priest -

You've Got Another Thing Coming


Kommentarer
Postat av: Antoniohelen

just started reborning and just hooked on as much info as poss; thank you

2011-06-29 @ 15:19:17
URL: http://antoniohelen.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0