Räkningshelveten....

Ja ha så var lönen nästa slut , betalat alla räkningshelveten...Men oxå min biljett till Stockholm ...Åker om ganska precis en månad för att gå på STOCKHOLM ROCKOUT med min kära vän Tommy &
Hans lika trevliga bror Morten...
Så här lyckliga var jag och Tommy i sommras efter crue spelningen i Bergen !
Blev inte så mycke cash kvar till crue stuff denna månad men har idag fått hem min nya Vince poster!
( Tack Mamma som hämtade ut den åt mej ! )
Skön stil hon har lilla Puma ....Jag lovar hon rymms i min dubbelsäng men nääää
Och denna snööööö e less på den............
Kvällens video lesbian power...

Skunk Anansie - Weak

-Weak as I am, no tears for you
Weak as I am, no tears for you
Deep as I am, I'm no ones fool
Weak as I am............

Kommentarer
Postat av: sotarlena

Häftig bild på Puma på elementet!

2010-03-25 @ 21:23:28
Postat av: anna

tack , jag gillar den oxå;) de ska sättas på plats pojkarna runt henne..

2010-03-26 @ 00:24:16
URL: http://annaunga.blogg.se/
Postat av: Lizaloop

Ligger i släkten det där med att sova konstigt på element tror jag :)

2010-03-26 @ 19:05:40
URL: http://lizaloop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0