Can´t buy me love...

But at least i try.... Här e mina nyaste crue prylar , blev bara några småsaker denna månad ! Väntar ju hem förra månadens stora inköp....
Ikväll har jag varit & hälsat på mina goda vänner Stina och Leif ,
det var trevligt men ingen kamera hade jag med mej !!!
Kvällens lyx middag ehhhh ja ja fort gick det att laga till iallafall !
Har nu shoppat lite mat oxå & lönen e snart ett minne blott !
Nu klara vi oss jag och småtrollen !
Kvällens video till dom goa vännerna Lena & Konrad

Creedence Clearwater Revival -
Walk On The Water


Kommentarer
Postat av: Mia

Små saker är inte att förakta, det heller... L

2010-03-26 @ 23:16:03
URL: http://matmia.blogg.se/
Postat av: Lennart

Något jag inte kan glömma (och fatta) är då jag hälsade på mina släktingar i Minneapolis. De drack alltid Cola till maten och bara det. Plus att de alltid hade en massa is i glasen. Jag höll på att få fnatt.

2010-03-28 @ 14:59:47
URL: http://autobahnfahrer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0