Ute idag....

Igår kväll var jag hundvakt åt Frodo , helt plötsligt började han tokskälla..
Jag fattade verkligen inte varför förstog senare att han som inte satt & diggade OZZY
märkte av Jordskalvet ...som jag totalt missade !!!!

Det kommer mycke bra musik nu...

Vince Neil´s nya finns nu på spotify ...
Ozzy´s nya låter ok ...
Danzig´s nya singeln e lovande..
Iron Maiden singeln låter verkligen bra...
Här en av mina favoriter
Disturbed hoppas resten av skivan e tyngre !!!

Disturbed - Another Way To Die


Kommentarer
Postat av: Helen

Vad fint du har det där du bor. Måste nog komma på en kopp java nångång när man har vägarna förbi =)

2010-06-16 @ 19:18:22
Postat av: lizaloop

tack för frodovakten. Vi var ju väldigt nära jordbävningen....jag satt på toan när det började skaka, hela jävla toastolen skakade, dörren, rutorna, allt...ganska coolt!

2010-06-16 @ 20:15:55
URL: http://lizaloop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0