Snart helg nu igen ...kalas & party !!!

I helgen blir det grillfest, 2 år´s kalas & 50 år´s party !!! Ser framemot alltihop....
Jag får ofta höra Annika du är den enda jag känner som bloggar om sitt kylskåp ,
så här kära läsare kommer en dagsfärsk bild !
Så här kollar man när jag nyss fått lön då finns det oftast en hushållsost i kylen !!!
Och när lönen är slut e kylskåpet tomt och jag e helt utan plastpåsarr eftersom jag inte
har pengar kvar att handla för !
Kan bero på sånna här köp & såklart alla mina Mötley saker ....
Har en mega grej på gång i mitt Mötley liv nu men inget jag kan berätta om än !!!
Nu ska jag och syster se klart säsong 2 av THE DEAD ZONE, sen måste jag
beställa dom återstånde 3 säsongerna....hhhhh poff lönen borta !!!!!
Idag fyller min älskade Mötley vän Tommy år grattis
jag älskar dej verkligen min vän !

Kommentarer
Postat av: Snejky

Åhhh, de e så gott & grilla...Tror jag bestämt ska ta hem grillen så vi får grillat här med...

Kramen

2010-07-01 @ 22:07:38
URL: http://snejkysmix.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0