Måla, måla, måla....

Blev inte klar nu heller men det blev mer jobb än beräknat & hurra jag får jobba även nästa vecka , toppen inför min kommande Stockholms semester !!!
Han med en heldel idag ,målat, fikat hos goda vänner, lunchat hos mamma, varit hos Faster i stugan,
haft fin främmande av Astrid & Lars -Anders , matat syrrans katter & gått en skogspromenad med Puma !
Fick en cool present av faster ...som sa -
Tyckte den passar dej bra du som diskar & städar jämt..
ehh Tack !
& coola skor av syrran !
Har ramat in ett kort på Lordi så hon e nära mej hela tiden fast hon e borta än ,
snart 3 veckor utan mitt lilla hjärta.....

Kommentarer
Postat av: "Nettzingen"

Hoppas innerligt "Din Älskling" hittar hem igen.

Finns inget värre än ovissheten, som äter upp en inifrån och ut.

Vad har hänt henne? Hur mår hon? Lever hon?

Håller alla mina tummar för att hon lever, mår bra, och på ett eller annat sätt snart är hemma hos dej igen.

P.s, Är hon chipmärkt eller märkt på annat vis? D.s

( Brukar kika in på din blogg ibland. Då jag tycker att du tar såååå fantastiskt fina kort på "Dina Älsklingar")

2010-07-20 @ 19:53:18
Postat av: Mötley Annika

Tack snälla , och va kul att du gillar mina kort !

Nää hon är inte chip eller öronmärkt bara halsband me nr på !

2010-07-21 @ 01:16:32
URL: http://motleycrue.blogg.se/
Postat av: Emlan

Snygga skor :)

hoppas allt är bra.

Läste på facebook om lordi..

suck :(

hoppas hon kommer hem snart igen!

puss och kram

2010-07-24 @ 20:16:51
URL: http://mygirlfriendisgay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0