HELLLLLG !!!

Idag fyller älskade Mamma år fixade rosor och paket !
Och COURTNEY LOVE fyller 46 !!! GRATTIS til er !
COURTNEY LOVE
Afterwork på svanen idag !
Sen Pool party
Ha en trevlig kväll allihopa !
Nu ska jag och Lisa vänta på Zikkan & Krille som kommer hit inatt !
Ingen Lordi har kommit hem har ni sett henne RING !!!
Måste dela med mej även här inte bara på facebook av vad många tyckte var veckans bästa!
En kommentar jag fick på byn av en okänd gubbe..
Både röker & snusar du...
_ jag svarar ja inte bara det jag dricker sprit och förför kvinnor oxå (slut på den konverationen)

Kommentarer
Postat av: Lennart

Jag har testat den där Mariestadsölen, smakar riktigt gott tycker jag. Det har blivit ett antal såna sen.

2010-07-12 @ 18:38:26
URL: http://autobahnfahrer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0